خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/25 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
جوکار:

طرح اتهام‌ علیه ایران فرار رو به جلو ائتلاف عربی-عبری است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: ائتلاف عربی-عبری برای سرپوش گذاشتن بر شکست در یمن، ایران را متهم به قاچاق تسلیحات برای یمن می کند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای بی اساس قاچاق تسلیحات از بندرعباس به بندر الحدیده یمن، گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تجاوز نیروهای ائتلاف عربی-عبری به یمن، مواضع خودش را شفاف اعلام کرد.



نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حمایت همه جانبه بشردوستانه از جبهه مقاومت در مقابل متجاوزان محور این سیاست ها بوده اما موضوع قاچاق سلاح از کشومان هیچگاه وجود نداشته و این اقدام رسانه های عربی دروغ است.



وی با بیان اینکه ایران در راستای احقاق حقوق مردم یمن از هیچ کوششی دریغ نکرده و این امر توسط سازمان ملل مورد تقدیر قرار گرفته است، ادامه داد: این مهم در حالیست که متاسفانه برخی از کشورهای منطقه ارتباطات خودشان در عرصه های سیاسی و غیره را با رژیم جعلی صهیونیستی برقرار کردند لذا شاهد تکرار دیکته آنها علیه ایران هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: تجاوزگری ائتلاف عربی به یمن هزینه های زیادی برایشان داشته لذا برای فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر عدم توانمندی هایشان و شکست در یمن، فرار رو به جلو کرده و مواردی را علیه ایران مطرح می کنند.



رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد اقدامات و رویکرد ایران در منطقه موجب ثبات شده اما تجاوزگری ائتلاف عربی به یمن موجب کشتار و خونریزی شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 347389
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار